۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

اشتباهات مخرب در روابط جنسی آقایان

هر کسی ممکن است حین رابطه جنسی اشتباهاتی را ندانسته مرتکب شود که آن کارها باعث خاموش شدن میل جنسی همسرش شود. دانستن و حل این اشتباهات در رابطه جنسی، کمک می کند هم خود فرد، و هم همسر او از رابطه جنسی شان لذت بیشتری ببرند.

  • پزشک برتر
  • دوشنبه ۳۰ تیر ۹۹

دندان های شیری و دایمی کودکان کی درمی آیند؟

دندان های شیری و دایمی کودکان 

اگر شما کوچولویی داشته باشید و بی صبرانه منتظر روییدن اولین دندان های او باشید، حتما می دانید که رویش اولین دندان شیری کودکان با چه ذوق و شوقی همراه است. 

ولی کی باید انتظار رویش این دندان ها را داشت؟ کی باید نگران شد که این دندان ها دیر کرده اند؟ و کی باید منتظر بود که دندان های شیری بیفتند و دندان های جدیدی جای آن رویش پیدا کند؟

  • پزشک برتر
  • چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹

چه زمانی آبریزش بینی نگران کننده است؟

آبریزش بینی ،ناشی از خشکی بیش از حد تولید شده توسط بافت های بینی و دیواره های مجاور و رگهای خونی در بینی است این خشکی، ممکن است حدی بین مایع روشن و یا تکه ای ضخیم از مایع مخاطی بینی باشد. آبریزش بینی ممکن است از بینی، پایین و پشت گلو و یا هر دو باشد. اصطلاح «rinorrhea» و «rinitis»(ورم غشایی و مخاطی بینی ) اغلب برای اشاره به آبریزش بینی استفاده می شود. هرچند که درمورد شدت این عارضه صحبت می کند، rinorrhea اشاره به تخلیه سبک و نسبتا روشن بینی دارد . Rhinitis به التهاب بافت های بینی کمک می کند که به علل مختلفی ایجاد می شود که معمولا به خاطر آبریزش بینی است احتقان بینی ممکن است همراه با آبریزش بینی باشد و یا نباشد ؛ این مقدمه ای بود تا در ادامه این بخش از سلامت نمناک به بررسی کامل علل آب ریزش بینی و راههای درمان آن بپردازیم.

  • پزشک برتر
  • سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹