۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

خواص فوق العاده روغن هسته انگور

 

روغن هسته انگور از زمان های قدیم به دلیل خاصیت دارویی اهمیت زیادی داشته است.بررسی های جدید نیز نشان می دهد که روغن هسته انگور در تنظیم قند خون و جلوگیری از سرطان و بیماری های قلبی موثر است. این روغن که سرشار از فلاوانوئید، بتاکاروتن، ویتامین ث و ای است خاصیت های زیادی دارد که در این مطلب این خواص را بررسی می کنیم.

روغن هسته‌ی انگور سرشار از بتاکاروتن و ویتامین‌های D، C و E است. همچنین اسیدهای چربی مانند پالمیتیک، استئاریک و لینولئیک دارد. این اسیدهای چرب در درمان چین‌وچروک‌های پوستی بسیار موثراند. همچنین ثابت‌شده است که این مواد در کاهش اثر زخم‌های پوستی نیز مؤثر هستند.

  • پزشک برتر
  • سه شنبه ۹ ارديبهشت ۹۹

خواص انبه را بهتر بشناسید

انبه میوه‌ای که کودکان معمولاً آن را به واسطه نرمی دوست دارند خاصیت بیشتری به جز راحتی در خوردن دارد. این دقیقاً موضوعی است که امروز در جیمیتو به آن خواهیم پرداخت. انبه که پادشاه میوه‌ها نیز نامیده می‌شود، خواص فراوان سلامتی برای شما دارد. همراه ما و خواص انبه باشید.

انبه
انبه البته نیازی به معرفی ندارد ولی می‌توان برای آشنایی مختصر دوباره گفت که این میوه متعلق به درختان گرمسیری و بومی مناطق هند، پاکستان و فیلیپین است و در بنگلادش نیز به وفور یافت می‌شود. البته مانگو در ایران نیز کشت می‌شود و عمده مرکز کشت مانگو ایران، هرمزگان است.

  • پزشک برتر
  • يكشنبه ۷ ارديبهشت ۹۹

علت گردن درد و درمان آن

کشیدگی عضلات : استفاده بیش از حد از عضلات گردن در فعالیتهای مختلف

آرتروز و فرسایش مفاصل :
افزایش سن و ضربات و گذشت زمان موجب فرسایش و از بین رفتن غضروف بین مهره ها می شود که می تواند بر حرکت مفصل تاثیر گذاشته و باعث ایجاد درد شوند.

  • پزشک برتر
  • چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۹۹